Kosmetická recenze: Double Wear Stay-In Makeup by Estee Lauder

Zdravím všechny příležitostné čtenáře mého ne příliš aktivního blogu. Zkoušky mám konečně za sebou, a tak se mohu alespoň občas věnovat i něčemu jinému než jen škola, práce a oslavy toho, že všechno tak hrzky zvládám.
Upřímně už pár dní přemýšlím, co by vás mohlo zaujmout a ačkoliv mám v hlavě pár na padů, pro začátek se budu držet při zemi a vrhnu se na další kosmetickou recenzi. 

Možná jsem to už tady na blogu zmínila, ale mým favoritem, co se týká kosmetických značek, je jednoznačně Estee Lauder a tato recenze vám nejspíš nastíní proč.

Začnu hezky od povrchu a to doslova. Nemám ve zvyku hodnotit obal, tedy pokud se nejedná o patfém s naprosto nemožným obalem, který je sice skvostně vzhlížející, ale naprosto nešikovný, co se reálného života průměrné holky týká, ale všimla jsem si, že i na to spousta spotřebitelů dbá, a tak tedy prolomím své zatvrzelé zdi. 
Obal je skleněný, což je v každém případě poměrně velká nevýhoda, pokud hodláte makeup nosit v miniaturní kabelce, když se vypravíte jednou za čas do ruchu nočního života. Na druhou stranu tuto nevýhodu anuluje fakt, že v těchto případech můžete lahvičku nechat doma, protože makeup upravovat nemusíte vice jak 24 hodin a to i za předpokladu, že je to skutečně velmi náročný den.

 Samotná báze se velice snadno roztírá a skvěle kryje, dokonce i kruhy pod očima. Na druhou stranu, je třeba dát si záležet na odličování, protože krytí skutečně drží a pokud nedáte pleti prostor dýchat a o v momentech, jako je hluboká noc, póry se vám jednoduše ucpou a vaše pleť bude připomínat struhadlo. 



Vzhledem k tomu, že makeupu stačí jen nepatrné množství na pokrytí celého obličeje, celá lahvička, kterou seženeme v bežných obchodech za 29,50£(cca 1200kč ačkoliv mám pocit, že v ČR je cena trochu nataženéjší), vydrží zhruba čtvrt roku až čtyři měsíce.

Makeup je k dostání v jednatřiceti odstínech a já velmi doporučuji jít přímo za asistentkou, která vám všude ráda poradí s odstínem, který vám padne přímo na míru. 

Co se týká mé osobní zkušenosti, k tomuto makeupu jsem se dostala před půl rokem a nemohu si jej vynachválit. Reklamy, které prezentují jeho dlouhotrvající krytí skutečně nelžou, což jsem si potvrdila, kdy jsem před vánoci pracovala až šestnáctihodinnové směny a do toho se učila na zkoušky bez jediného přeličování během dne - a řeknu vám, že se člověk ve skotském baru v předvánočním čase skutečně zapotí. Ovšem s Estee to ani nehne. 
Cena v to to případě skutečne odpovídá kvalitě a investice není rozhodně na škodu. Jediné, co bych vytkla je fakt, že k makeupu není přidaná pumpučka a samotný distributor je zkrátka neprodukuje, a tak používám pumpičku od MAC, která je ovšem moc dlouhá a tak to úplně nesedí. 


Pokud vám něco o Double wear makeupu není jasné, nebo jsem zo v recenzi vynechala, určitě se nebojte zeptat. 

Doufám, že vám rcenze přišla alespoň trochu užitečná. A já bych se vás také ráda na něco zeptala. O čé byste si tu rádi přečetli? Vím, že několik z vás si pamatuje bronxy, a tak ví, o čem jsem schopná psát, tak klidně odkazujte i na to. Díky 💋

2 comments

  1. Veľmi pekný článok :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Já mám jenom lesk na rty, jsem ale s ním maximálně spokojená :) Make-upy moc nepoužívám, ale až přijde čas, určitě se po něm kouknu.

    ReplyDelete