Práce v gaybaru │ CZ&SK

18:50
Ahoj všichni. Jak se tak postupně ukazuje, články z mého života vás baví o trochu víc než většina mých beauty recenzí. To ovšem neznamená, že najednou přestanu psát o světě makeupu. Místo toho čas od času přihodím i nějakou tu příhodu z natáčení - to se samozřejmě jen tak říká. Dneska je neděle, já zítra začínám dvoutýdenní stáž a jsem trochu uražená. Zaprvé jsem měla trochu legrace v práci, ale o tom se nebudu rozepisovat. Mohla bych, abyste viděli, že svět a zvlášť ten pracovní nikdy není fér, ale asi to raději nechám. Za další si trochu postesknu, protože poslední dobou mám pocit, že někteří moji přátelé se ke mně obracejí zády a na rovinu řeknu, že k tomu nebyl žádný důvod. Jsou lidé, u kterých bych pochopila ten náhlý chlad z jejich strany, ale jsou jedinci, které jsem ani nestihla urazit čímkoliv, protože žijí na druhé straně Evropy než já. Ono když se přestěhujete do jiné země, stane se, že některé vztahy trochu ochabnou, nicméně nestalo se mi až do teď, aby mě někdo úplně zazdil, jako kdybych udělala vážně něco strašného - třeba svedla dotyčného drahou polovičku. A tak jsem trochu uražená, protože bych ráda vysvětlení, ale toho se asi nedočkám, takže tak.


(Náhodná selfie, protože nevím, co sem dát za fotku)

To bylo jen tak na začátek, protože se potřebuji s někým podělit o své pocity. A pro na(ne)štěstí pro vás, jste to vy, protože jsem doma už týden úplně sama, protože přítel vyrazil na týden na konferenci do Francie. Nicméně, jak jsem už psala kdysi dávno, pracuji jako shotgirl a to znamená, že putuji po různých barech a každá směna je úplně jiná než ta předchozí. Pokud si chcete přečíst víc o této práci, abyste byli v obraze, můžete tak učinit tady.
Včera jsem se po dlouhé době dostala ke směně v gay baru, což je pokaždé záruka zajímavého večera. Člověk by si řekl, že v gay baru je třeba spíše shotguy než shotgirl, ale vzhledem k tomu, že do tohoto baru chodí velké skupinky holek, aby si odpočinuly od neustálého nadrženého chmatání místních chlapů, atmosféra není taková, jak by se na první pohled zdálo. Velké davy nezadaných žen, které jsou hetero samozřejmě lákají skupiny nezadaných hetero mužů, čímž se celá situace v baru zásadně mění. Myslím si, že je to poměrně nefér, protože pokud máte bar, kam se chodí tahle komunita gayů bavit nebo seznámit, myslím si, že není úplně v pořádku brát jim tenhle jediný bar v celém městě. Samozřejmě je kravina škatulkovat a říkat heterosexuálům, aby chodili jen do baru A a homosexuály posílat do baru B. Na druhou stranu, pokud je zde padesát barů A a jen jeden bar B, není na místě zabrat jim celý bar... Ale možná jsem jen trochu zakyslá, protože jsem od gay baru očekávala, že se tentokrát vyhnu perverzní ručce šmátralce postaršího plešouna, co si myslí, že může být sugar daddy bez pořádného mamonu.

Moje směna začala kolem desáté, kdy se bar začal docela dost plnit - skupinami dámských rozluček se svobodou, takže se za několik okamžiků objevily skupinky chlapů, co se pokoušeli kolem nich mlsně kroužit, což jsem sledovala sice poměrně pobaveně, ale také s jistou dávkou znechucení, protože to na mě působilo jako kdyby kolem létalo hejno včel a rozhodovalo se, kdo kam píchne. Doslova.
Takže se v té mlze testosteronu po chvíli ani nedalo pracovat. Zkrátka bylo moc plno na to, abychom procházeli mezi davy a snažily se něco prodat. To není ideální situace, pokud nejste placeni od hodiny, ale podle prodeje. Stres tedy stoupal a já začínala být nervózní z obav, že si ten večer moc nevydělám. Nikdo nic moc nekupoval, na to evidentně bylo moc busy. Oproti tomu nikdy nebylo dost busy na to, aby mě někdo nezastavil a nezeptal se mě, jestli se s dotýčným/dotyčnou nevyfotím. Mám obavy, že tyhle neustálé žádosti o fotografii mají co dělat s faktem, že se mě celý večer lidé ptali, jestli jsem chlap nebo ženská. Ano. Na jednu stranu to chápu, protože DJ v tomto baru je ladyboy, na tu druhou, myslím si, že je mezi námi docela rozdíl. Takže všem, co ani podle mých dvojitých déček nepoznali, že jsem holka, jsem musela vysvětlit, že jsem prostě jenom docela vysoká(v životě jste neviděli holku s metrem osmdesát?). Abych byla upřímná, obvykle bych se urazila, ale člověk je schopen rozeznat, kdy se vás někdo snaží jen urazit, a kdy se jedná o upřímný dotaz. Takže bych se možná měla zamyslet nad tím, jestli skutečně nejsem až moc mužná. Ach jo, a já myslela, že jsem z časů, kdy jsem celé mé dětství vypadala jako kluk, vyrostla. Evidentně ne. A také nevím, co si mám myslet o tom, že v momentě, kdy většina chlapů zjistila, že tedy jsem holka, začala mě nabalovat. WTF?! Ještě před půl minutou jsi nevěděl, jestli náhodou nemám péro!

A aby toho nebylo málo, zhruba v polovině mé směny do baru dorazila jistá slečna se svou přítelkyní. Abych to uvedla na pravou míru, naposledy, kdy jsem měla směnu v tomto baru, tato slečna se mi snažila dát peníze do kalhotek - pro ujasnění, do práce nosím šaty jen těsně nad kolena, takže ano, snažila se mi, jak se říká, hrabat pod sukni. Trochu mě zamrazilo, protože naposledy moc nereagovala na mé výzvy, aby toho nechala. Nicméně tentokrát dorazila s drahou polovičkou, a tak jsem čekala, že budu mít tento večer pokoj. Omyl. Sice to nebylo tak tragické, jako posledně, ale pokud vám někdo v davu neustále hrabe na zadek a pokaždé za vámi stojí ona, dáte si to dohromady.

Později, když bar zavřel, přesunula jsem se do klubu, který k tomuto baru patří a prodávala panáky tam. Skvělá věc je, že spousta gayů si muziku skutečně užívá a je na ně radost pohledět, když tancují. Vážně, jak je možné, že všichni tak dobře tancují? Na druhou stranu, opět to komplikuje můj prodej, protože do vás takto snadno někdo vrazí a vy rozlijete celý tác s panáky, což se vám poměrně prodraží. Pokud se v tom ale člověk naučí chodit, je to super, protože hudba je skvělá a všichni jsou ochotni přijmout vás mezi sebe a tancovat s vámi a to i za předpokladu, že se jim snažíte vnutit svůj panák, který při současném opilém stavu už nikdo nepotřebuje. Business je business. Po čase tedy zjistíte, že tancujete s bandou naprosto neznámých lidí a nahlas zpíváte Live your life od Justina Biebera.

Takže tohle bylo něco z mého večera. Řeknu vám, kdybych dostala libru za každý dotaz, jestli mám penis, byla bych finančně za vodou. Doufám, že se vám článek líbil, pokud ano, určitě mi napište do komentářů ať vím, že toho mám psát víc. Máte vy nějaké zajímavé zkušenosti z různých pracovních prostředí?

6 comments:

  1. Ou. :D
    Nechápu, proč se tě na tohle ptali. Řekla bych, že tyhle věci jsou docela viditelné.:D
    A to s těma kalhotkama....? Páni. Tak tohle ti vůbec nezávidím.
    No jo, peníze jsou peníze.
    PS. já chci taky na konferenci.:(

    ReplyDelete
  2. Článek byl super :-D pobavil myslím , že se Tě pánová ptali jen aby se ujistili :-D Přeci jen člověk nikdy neví a dnešní plastičtí chirurgové umí divy :-D :-D :-D

    ReplyDelete
  3. čožee :D tak to je moc :D to by som ccela zažiť v takom podniku robiť :)) inak s tými priateľmi to poznám, človeka to zamrzí keď nevie čo spravil zle a je okamžite "odsúdený"..prajem veľa šťastia :)

    ReplyDelete
  4. Gay bary nám ráda právě do doby,než dojdou hetero chlapi rádoby lovit. Takových článku jistě piš více, radost tom číst :)

    ReplyDelete
  5. Hahahaha, ti chlapi-hetero, to je lepsi nemluvit:)) Kazdopadne fajn pocteni.
    Mej se fajn!
    ByGabra
    www.bygabra.cz

    ReplyDelete
  6. :D :D někdy je fajn napsat něco pro pobavení ! :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.