'CURLY HAIR DON'T CARE'

Hello everyone and welcome to my another post on this blog. Today I would like to talk about hair and its care. My hair is naturally curly and therefore, I would like to concentrate mostly on curly hair and share with you some tips what I do to make it nice and wavy.


Firstly, I will be talking about my hair washing routine. I wash my hair twice a week, usually on Sunday and Wednesday. I know some people wash their hair every day, but I was always against it. Also, in  my opinion, curly hair doesn't need to be washed that often and it is also healthier for your hair and skin if you don't. In my opinion, washing your hair every day makes it weaker, but I am sure a lot of you will not agree with me. Another, also maybe a strange thing I do, is that I do not brush my hair very often.  Maybe, it is kinda understandable since I have curly hair 🙈 I brush my hair only before I am going to wash it. The brush I use is tangle teezer brush for thick and curly hair and I absolutely love it! It wasn't the cheapest but it is honestly the only brush which is suitable for my hair and does not rip it out.



I am a lover of shampoos and of hair products in general and I love trying new stuff. So, I have used a lot of types and kinds of hair products in my life. For some time, I had been using a whole set of hair products for curly hair from John Frieda. This include shampoo, conditioner, mousse, heat protection spray and spay for curly hair. I must say, that I liked the shampoo and the conditioner a lot. They really makes your hair nice and smooth and they give your hair a curly shape. I was totally obsessed with the spray for curly hair! Well, I am obsessed with any spray for curly hair or a mousse because if I don't use mousse or spray into my hair, my hair looks messy, dry and weird and have no shape whatsoever! Therefore, curly hair spray is something what cannot be missed in my shelf. Again, I have tried a lot of sprays, and some of my favourites are: Studio Matt & Messy from L'oreal, Sea Salt Texturing Spray from Tonny & Guy or Beach Matt-mermaid look texturizing salt spray from Got2b.




 However, I am still looking for a perfect shampoo,conditioner and spray for my hair. Maybe you have some tips? My hair is naturally dry and it is easily to be damaged, especially the edges. Moreover, I have problem with dandruff. I was using Head&Shoulders for some time which helped a bit but I still had problems.

Recently, I tried to stop using all my favourite products to my hair, because I have realised that maybe those can be the cause of my dandruff. And I was right! So, I have bought a new shampoo with dandruff prevention from Vosene and instead of all the hair sprays for curly hair I am using lemon and water... Yes, that's right, lemon and water which I pour fresh into one of the empty bottle of spay for curly hair every time I washed my hair. This method seems so far to be the most working and friendly for my hair. But we will see ...  🙈


That is everything for today,



Have a nice day.



Cassie!! xx






Ahoj všichni a vítejte v mém dalším příspěvku na tomto blogu. Dnes bych chtěla napsat něco málo o vlasech a jejich péči. Moje vlasy jsou od přírody kurdrnaté, a proto bych se chtěla věnovat převážně těm a sdílet s vámi některé tipy co dělám, aby vypadaly mé vlasy hezky a vlnitě. 


Nejprve bych chtěla mluvit o mé rutině mytí si vlasů. Vlasy si myji dvakrát týdně, většinou ve středu a v neděli. Vím, že někteří lidé si myjí hlavu každý den, ale já byla vždy proti tomu. Také si myslím, že kudrnaté vlasy  nepotřebují být myté tak často a je to také pro vlasy a pokožku hlavy zdravější, když to neděláte. Myslím si, že mytím vlasů každý den se akorát vlasy ničí a pak jsou suché a slabé, ale jsem si jistá že mnoho z vás semnou nebude souhlasit. Další, možné také divná věc kterou dělám, nebo spíše nedělám je, že si nečešu moc často vlasy. Možná je to trochu pochopitelné, když mám kurnaté vlasy 🙈. Češu si vlasy pouze před mytím. Hřeben který používám se jmenuje tangle teezer a je určet na husté a kurnaté vlasy. A já si ho teda hrozně moc oblíbila! Není to nejlevnější hřeben, ale je to upřímně asi jediný pořádný hřeben, který vyhovuje mému typu vlasů a netrhá je.  



Jsem milovníkem šamponů a obecně všech produktů na vlasy a hrozně ráda zkouším nové věci. Takže už jsem v životě vyzkoušela velkou škálu různých produktů na vlasy. Po nějakou dobu jsem používala celu sadu produktů na kurnaté vlasy od Johna Friedy.  To zahrnovalo, šampón, kondicionér, tužidlo, spray na ochranu vlasů proti foukaní a teplu a spray pro kudrnaté vlasy. Musím říct, že jsem si moc oblíbila šampón a kondicionér. Dělají vlasy pěkné a hedvábné a kudrnatým vlasů dodávají tvar. Samozdřejmě, jsem byla totálně posedlá tím sprayem na kudrnaté vlasy. Ikdyž, já jsem posedlá jakýmkoliv sprayem na kudrnaté vlasy nebo tužidlem, protože když ani jedno z toho nepoužiji, mé vlasy vypadají neupraveně, divně a jsou suché a také nemají vůbec žádný tvar nebo oběm! A proto je spray na vlasy něco, co nemůže chybět v mé poličce kosmetiky. Znovu, zkusila jsem již mnoho produktů a sprayů na kudrnaté vlasy a mezi mé oblíbené patří: Studio Matt & Messy from L'oreal, Sea Salt Texturing Spray from Tonny & Guy or Beach Matt-mermaid look texturizing salt spray from Got2b.



 Nicméně, pořád hledám ten perfektní šampón, kondicionér a spray na vlasy. Možná máte nějaké  tipy? Mé vlasy jsou přirozeně suché a snadno se zničí, speciálně konečky. Kromě toho, mám problémy s lupy. Jednu dobu jsem používala Head&Shoulders který mi sice trochu pomohl, ale nebylo to ono a pořád jsem měla problémy. 

Nedávno jsem zkusila používat všechny mé oblíbené produkty na vlasy, protože jsem se domnívala, že možná to může být příčina mého problému s lupy. A měla jsem pravdut! Takže jsem si koupila nový šampón s prevencí proti lupům od Vosene a místo všech produktů na vlasy používám vodu a citrón.... Ano, vodu a citrón, který čerství nalévám do nádobky od spraye pro kudrnaté vlasy při každém mytí vlasů.... Tadle metoda se zatím zdá nejvíce osvědčená a šetrná k mým vlasům. Ale uvidíme co bude...  🙈


To je pro dnešek vše,



Mějte se hezky.



Cassie!! xx





2 comments:

  1. Souhlasím s tebou. Vlasy by se určitě neměly umývat každý den. Taky se to mytí snažím prodloužit, ale někdy to prostě nejde. Jinak TT taky velmi ráda používám, je to asi můj nejoblíbenější hřeben.
    welcometomyworld

    ReplyDelete
  2. Ten šampón ma celkom zaujal :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.