MY EVERYDAY SKINCARE ROUTINE │ CZ&EN

Hello, everyone! I have been avoiding beauty topics for a while so it is a time to catch up. I have many things to write about. One of them is my skincare routine. People are actually asking me about it because I have a skin with no issues apart from occasional dryness. The truth is that there is no huge secret behind it. I was just born with normal skin so do not expect to find any miracle solution to your problematic skin. This article is going to be useful for people with normal to dry skin because dryness was my issue for a while so If you struggle with the similar issue, you can try my skincare routine. It may help you the same way it helps me. 

Ahoj všichni. Ještě než začnu bych vás ráda pozvala na můj instagram, kde probíhá soutěž o nádhernou kosmetickou taštičku kráska a zvíře společně s nějakou tou kosmetikou uvnitř. Soutěž najdete tady. Tak trochu jsem se poslední dobou vyhýbala beauty tématům a tak je na čase to trochu dohnat. Mám spoustu věcí, o kterých bych ráda napsala a jednou z nich je má každodenní rutina péče o pleť. Hodně lidí se mě ptá, co přesně dělám, protože má pleť je naprosto bez problémů až na ojedinělá suchá místa, která se čas od času objeví. Pravdou je, že nemám žádný zázračný přípravek. Prostě jsem se narodila s normální pletí, takže od článku nečekejte žádný zázrak. Zmiňuji to proto, že spousta lidí není smířena s tím co má - ať už je to pleť, postava, vlasy... Svůj typ nezměníte a tak se musíte snažit pracovat s tím, co máte a ne se snažit změnit to, co máte. Tenhle článek nejspíš pomůže lidem, co mají podobnou pleť jako já - normální až suchou. Pokud bojujete se suchými místy, můžete zkusit podobnou rutinu - u mně tohle zabírá, tak třeba to pomůže i vám.



Every morning....

... I use 24Hour Aqua Repair Serum by skinChemists. I already mentioned this product many times in other posts. It just became my ultimate favourite no matter the price. I use this serum because it leaves my face hydrated, smooth but not greasy(which is the issue with most hydration products and my skin). I use a small amount every morning instead of any other creams. 
When it comes to my eyes, every morning and night I use another skinChemists product - Essential Hydrating Eye Serum. In this case, I use it, because it is one of very few eye products what do not leave my eyes red and itchy. And it also reduces the dark circles around my eyes. This is something very essential for me - I look like I am constantly ill without makeup just because of those dark circles. 

Každé ráno... 

... Používám 24Hour Aqua Repair Sérum od skinChemists. Už jsem o tomto séru psala v několika článcích protože se z něj stal můj ultimate favourite a to i přes tu šílenou cenu. Tohle sérum jsem si zamilovala, protože je má pleť díky němu hydratovaná, jemná a není mastná(což je obvykle můj problém s většinou hydratačních krémů). Každé ráno nanesu malé množštví a rozetřu jej po celém obličeji.
Co se týká očí, každé ráno a večer používám další produkt od skinChemists - Essential Hydrating Eye Serum. V tomto případě tohle oční sérm používám především proto, že je jedno z mála, po kterém nemám reakci - na pleť mi nevadí skoro nic, ale oči a oční okolí mám citlivé(pravděpodobně díky čočkám). Navíc mi tohle sérum pomáhá s kruhy pod očima, díky kterým bez makeupu vypadám, jako kdybych umírala na nějakou těžkou chorobu. Takže cokoliv se počítá.





Before applying any makeup... 

... I use any hydration cream. At the moment, I am in love with Balancing Face Moisturiser by Balance Me. I usually use what is around - products from different subscription boxes. It is to protect my skin from getting dry from my foundation. 
I also use makeup primer before applying anything - I combine Baby Skin Pore Eraser by Maybelline and Illuminator Radiant Perfecting Primer by Estee Lauder. For any reason, they work the best when they are mixed together. 

Než se nalíčím...

... používám jakýkoliv hydratační krém. V současné době jsem si zamilovala Balancing Face Moisturiser od Balance Me, ale obvykle používám, co je zrovna po ruce - obvykle produkty z beauty boxů. Hydratační krém chrání mou pleť před vysušení makeupem.
Mimo jiné nikdy nezapomenu na podkladovou bázi -  Zrovna teď kombinuji Baby Skin Pore Eraser od Maybelline a Illuminator Radiant Perfecting Primer od Estee Lauder. Z nějakého důvodu mi nejvíc sedí, když oba primery smíchám dohromady.



When I remove makeup... 

... I always use Micellar Water by Garnier for pretty much all my face. Sometimes I use waterproof mascara and in this case, I use Take It Away Gentle Eye and Lip LongWear Makeup Remover by Estee Lauder just for my eyes. After my skin is cleaned I wash my face with a water and clean my skin again with Garnier Naturals Rose Water Toner. To my surprise, I actually really like this toner although you can just smell the alcohol in it which is going to be an issue for many people. In the other hand, it removes the leftovers of any other products and somehow it smoothens my skin pretty well. 

Když se odličuji...

...vždycky používám micelární vodu od Garnier pro celý obličej. Čas od času se nalíčím voděodolnou řasenkou, a tak oči odličuji Take It Away Gentle Eye and Lip LongWear odličovačem od Estee Lauder. Poté, co je má pleť odlíčená, pořádně si spláchnu obličej vodou a znovu pleť vyčistím Růžovým Tonerem od Garnier. K mému překvapení, docela mi tento toner sedí ačkoliv je z něj cítit alkohol(takže by mě zajímalo to množství) a to bude dělat problém spoustě lidem. Na druhou stranu, odstraní veškeré zbytky micelárky a odličovačů a z nějakého důvodu zanechá mou pleť jako dětskou prdélku.



Before I go to sleep... 

... I apply either Advanced Snail Night Moisturiser by skinChemists or Moisturise Bomb Antioxidant night gel-cream by Garnier. Never both. Both are great but I prefer the moisturiser by skinChemists although sometimes the gel is just better - especially when my skin is more moist than usual(probably around my period). And again as already mentioned, I use Essential Hydrating Eye Serum by skinChemists. 

Než jdu na kutě..

... Nanesu buď Advanced Snail Night Moisturiser od skinChemists anebo Moisturise Bomb Antioxidant noční gel od Garnier. Nikdy obojí. Oba produkty jsou skvělé, ale asi mi víc sedí krém od skinChemists, ačkoliv někdy je  má pleť trochu mastná(pravděpodobně kolem periody), a tak raději sáhnu po gelu. A jak jsem už zmínila, na oči používám Essential Hydrating Eye Serum od skinChemists. 



Every now and then... 

... I apply Cleansing Pore Strip on my nose because my nose gets nasty sometimes. It does not matter what brand I usually use as I change it all the time. But pretty much every week, this is necessary step in my skincare routine. 

Čas od času...

....používám čistící pásky na nos, které vyčistí ucpané póry. Ani nesejde na značce, protože používám, co se mi dostane pod ruku. Obvykle jsou to pásky z poundlandu.

My other tips to keep your skin young and fresh is to drink loads of water, always remove your makeup and take at least one full day with no makeup every week. 

Mé ostatní tipy jak udržet pleť mladou a svěží jsou pití hodně vody, pokaždé se řádně odlíčit a každý týden mít alespoň jeden den úplně bez makeupu. 

A jaká je vaše rutina? 


9 comments:

  1. Moja skincare routina je podľa mňa až príliš zdĺhavá, ale keď ja si to tak užívam ten "me" time v kúpeľni :D
    A odličovač od Estée je skvelý! Síce si ho už znova nekúpim (špeci dôvody), ale je skvelý :)

    www.simonazacko.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Žádnej z produktů nepoužívám, ale jednou jsem zkoušela Baby Skin. Bohužel ale mám problematickou pleť, a tak se bázím raději vyhýbám :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    ReplyDelete
  3. super článok! síce nemám skúsenosť so žiadnym z produktov, ale vyzerá, že ty si si ich veľmi obľúbila! ja mám mastnú pleť a osobne volím radšej prírodnú kozmetiku :).

    KEJMY ♥.

    ReplyDelete
  4. Tak konečně jsem zavítala i na Tvůj blog! :) Značku séra jsem vůbec neznala! Ale je pravda, že znám takové ty klasiky z drogerií či parfumérii a o nic dalšího se moc nezajímám! :D Já osobně mám ráda Lancome, protože ji používá odjakživa moje mamka a já ji následuji :D . Přiznám se, že nemám žádnou ustálenou rutinu, většinou udělám na co si zrovna vzpomenu, mám ranní ale i večerní masky na obličej, tonikum atd... :)
    Nově sleduji na Instagramu a těším se na nové články! :)

    LifestyleBirdie

    ReplyDelete
  5. Má rutina je hodně podobné té tvé. Nikdy nenanáším makeup bez toho, abych před ním použila hydratační krém :)

    Little Dreamer

    ReplyDelete
  6. Jak ti fungují ty pásky na nos? Ja je jeste nezkousela ale rada bych to prubla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Záleží jak které.. mám jedny z poundlandu a jsou skvělý, ale mám i zkušenosti s jinými co nevytáhly nic. Takže to chce zkoušet :)

      Delete
  7. Super článok. Ja som tiež nedávno písala článok o mojej rutine tak sa môžeš mrknúť. :)

    AN Beauty Blog

    ReplyDelete
  8. Žádné z těchto produktů jsem ještě nezkoušela, ale určitě se na některé mrknu:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Powered by Blogger.