PERFECT PLACES: DAVID WELCH WINTER GARDENS │ CZ&EN

After living in Aberdeen for more than three years, I wonder how is it that there are still some nice places in this town, I did not know about. For example this weekend my boyfriend took me to one of the biggest winter gardens in whole Europe hidden in Duthie Park(HOW DID I MISS THIS PLACE?!). It was definitely one of the nicest ways how to spend late afternoon Sunday in Aberdeen. 

V Aberdeenu žiji už něco přes tři roky a pokaždé mě překvapí, když se objeví nějaké to hezké místo, o kterém jsem vůbec nevěděla. Například teď o víkendu mě přítel vzal do jedné z největších zimních zahrad v celé Evropě, která se ukrývá v Duthie Parku(Jak mi tohle uniklo je mi skutečně záhadou). A rozhodně to byl jeden z nejlepších způsobů, jak strávit nedělní odpoledne.



David Welch Winter Garden was opened in 2001 and now it is third most visited winter garden in whole Scotland. 

Zimní zahrada Davida Welche byla otevřena v roce 2001 a v dnešní době je to třetí nejnavštěvovanější zimní zahrada ve Skotsku. 









Thistle - the national flower of Scotland. / Bodlák - národní kytka Skotska. 


Tohle sem pro jistotu nebudu ani psát anglicky, ale přítel poznamenal, že je docela trefné, že zrovna bodlák je národní kytkou Skotska, protože stejně jako skotové píchá, je agresivní, ale svým vlastním způsobem je docela hezký. 








What do you think? Would you visit this place if you had a chance? 

Co vy na to? Navštívili byste tohle míst, kdybyste měli příležitost?

Follow me on InstagramFacebookTwitter

3 comments

  1. Skvelé fotky, milujem kaktusy, lebo v mojom byte aj tak neprežije nič iné. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha to znám, až na to že mně nevydrží ani ten kaktus :D

      Delete
  2. Panejo tak to je hhodne hezky mmist! Uplne meto naladilo a zitra si skocim do botanicky tadyu nnas :D

    ReplyDelete